Cum comand

CUM COMAND

  1. INREGISTRARE CONT

Pentru a comanda un produs aveti urmatoarele optiuni:

  • Adaugati produsele dorite la “Cosul de cumparaturi” apasand butonul “Adauga in cos” si finalizand comanda ca vizitator neinregistrat si urmarind pasii ceruti.
  • Va creati propriul cont la butonul “Intra in cont” si completati datele. Veti primi prin e-mail un link de activare a contului. Dupa activare intrati in cont cu numele de utilizator si parola. Pe adresa de e-mail furnizata veti primi notificari despre comenzi. Aveti posibilitatea sa alegeti produsul sau produsele preferate si sa le adaugati in “Cosul de cumparaturi”. Dupa ce sunteti sigur ca ati adaugat produsele pe care le-ati dorit trebuie sa apasati pe butonul de “Finalizare comanda”. Dupa ce ati apasat acest Buton se vor incarca automat datele dumneavoastra personale precum si adresele de livrare memorate de contul dumneavoastra. Alegeti modalitatea de plata cea mai convenabila iar Comanda procesata va fi trimisa automat si pe adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat . In calitate de”Client inregistrat” constituie avantaj faptul ca datele dumneavoastra personale precum si informatiile legate de livrare se incarca automat in momentul finalizarii comenzii.

Pentru informatii suplimentare si preluare comenzi telefonice sau e-mail va rugam sa ne contactati la urmatoarele date:

T: +40 722 591.336

E: officefelin@gmail.com

Program relatii cu clientii:

Luni -Vineri: 10:00 – 16:30

  1. COS DE CUMPARATURI

Pentru a adauga un produs in “Cosul de cumparaturi” alegeti produsul dorit, marimea si numarul de bucati. La produsul dorit apasati butonul “Adauga in cos”. Pentru a continua cumparaturile apasati butonul “Continua cumparaturile”, apoi dati click pe “Cosul meu” si finalizati comanda alegand modalitatea de plata. Costul final va include pretul produsului si costul livrarii. Toate preturile sunt cu TVA inclus. Dupa ce ati trimis comanda, inainte de a fi prelucrata, veti primi un e-mail care confirma inregistrarea comenzii dumneavoastra. Comanda lansata si produsul cumparat reprezinta acceptul cumparatorului fata de toate conditiile si termenii de utilizare ai site-ului.

Delatii cu privire la comanda d-voastra au fost trimise automat pe adresa de mail din comanda. In cazul in care nu veti obtine confirmarea comenzii in decurs de o ora, va rugam sa contactati serviciul nostru de relatii cu clientii.

  1. PROGRAM CONSULTANT SI PRELUARE COMENZI TELEFONICE SAU E-MAIL

Pentru comenzi online se poate aplica la orice ora. Daca doriti sa fiti asistat la achizitie de consultantul nostru, programul de preluare comenzi este de luni pana vineri, intre orele 10:00-16:30. In zilele de sambata, duminica si in zilele de sarbatori legale se lanseaza doar comenzi on-line.

Pentru orice alte intrebari va stam la dispozitie prin formularul si datele de pe pagina Contact.

Livrarea comenzilor se face numai prin curierat rapid.

  1. LISTA DE DORINTE – WISH LIST

Ati gasit produsul dorit? Selectati marimea dorita, apasati ”Adauga in wish list”, “Inregistrati-va contul” si produsul dumneavoastra se va inregistra in “Lista de dorinte”. Daca doriti sa mai vedeti sau sa alegeti alte produse, produsul deja selectat se va mentine in “Lista de dorinte” pana cand veti incheia sesiunea de shopping!

  1. LIVRARE SI PLATA

Transportul este gratuit pentru comenzi in valoare minima de 500 lei. Oferta valabila doar pentru livrarile spre locatii din Romania!

Livrarea comenzilor se face numai prin curierat rapid.

Costul transportului pe intreg teritoriul Romaniei este de 25 lei iar unde este cazul se vor calcula km exteriori.

Alegeti modalitatea de plata:

  1. Plata cu cardul prin platforma MobilPay.
  2. Plata prin transfer bancar
  3. Plata la livrare / ramburs: numerar, la primirea coletului; Coletul nu se va deschide inainte de a semna si de a plati.

 

  1. RECEPTIONAREA MARFII

Dupa plasarea comenzii veti primi un e-mail de confirmare.

Costul de expediere pentru fiecare comanda cu valoare mai mica de 500 lei este in valoare de 25 lei. Preturile sunt exprimate in lei şi contin TVA.

In cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la destinatie si nu reuseste sa predea coletul, comanda se va intoarce la FELIN S.R.L. Pentru a incerca o alta expediere destinatarul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.

  1. DREPTUL DE RETURNARE A MARFII

Potrivit prevederilor legale in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

Produsele care nu satisfac cerintele dumneavoastra, vor fi expediate inapoi la firma FELIN, str. Romana, nr. 118  Ploiesti, judet Prahova, cod postal 100154, pe propria cheltuiala, impreuna cu Formularul de Retur completat. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs. Produsele vor fi expediate in forma lor originala, fara a fi deteriorate sau utilizate.

Va rugam sa ne informati in cazul in care ati efectuat un retur. Contravaloarea marfii returnate va fi restituita in 15 zile din momentul preluarii produselor returnate.

Va rugam sa respectati termenul prevazut pentru inapoierea marfii. Contravaloarea marfii returnate va fi restituita prin transfer bancar. Noua marfa comandata va fi expediata cu plata ramburs.

Va rugam sa pastrati dovada de expediere a coletului returnat pana la incheierea procesului de analizare a eventualei reclamatii, iar in cazul marfii returnate pâna la momentul rambursarii banilor.

Daca dumneavoastra doriti sa returnati o comanda cu valoare sub 500 lei trebuie sa o faceti prin intermediul unei firme de curierat, taxa de curier va va fi returnata, doar in urmatoarele conditii: daca produsul primit este degradat, are un defect sau nu este produsul comandat de dumneavoastra. In cazul in care produsul nu satisface a?teptarile dumneavoastra sau marimea nu este corespunzatoare aceasta taxa nu va va fi returnata.

  1. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Conform cerintelor Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare, cod de identificare din registrul pentru protectia datelor personale: 18015, FELIN are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopuri de ”reclama marketing si publicitate”, ”statistica”, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra sau ale unei alte persoane, utilizand orice modalitate de comunicare cu firma noastra.

Datele personale sunt culese numai pentru nevoile firmei FELIN si prelucrate in scopul realizarii activitatii comerciale a firmei rezultate din statut, a promotiilor si reclamei, cu respectarea imperativului de ocrotire a datelor impus de legislatie prin Legea nr.677/2001. Furnizand datele cu caracter personal, sunteti de acord cu prelucrarea lor de catre firma FELIN si partenerilor sai, precum si cu primirea de comunicari comerciale din partea acestora. Fiecare client are dreptul de a vizualiza datele sale personale, de a le modifica, de a cere incetarea prelucrarii lor de catre firma sau de a se impotrivi folosirii lor.

  1. GARANTIA

FELIN S.R.L asigura garantia tuturor produselor comercializate, potrivit dispozitiilor Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora (cu modificarile ulterioare) si conform informatiilor privind garantia produselor descrise in certificatul de garantie a produsului, pentru fiecare produs in parte. Produsele deteriorate pe perioada garantiei vor fi returnate la FELIN, str. Romana, nr. 118, Ploiesti, judet Prahova, cod postal 100154. Remedierea produsului va avea loc in termen de 15 zile de la data la care ne-ati informat asupra defectului! Garantia se valideaza cu certificatul de garantie ?i cu factura din colet.